:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

اشعار عاشقانه سری جدید مهر

شب است و در به در کوچه های پر دردم / چه غریب و خسته به دنبال گمشده ام میگردم / اسیر ظلمتم ، ای ماه کجا مانده ای ؟ / من به اعتبار تو فانوس نیاورده ام .
   

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

روی قلبی نوشته بودن شکستنی است مواظب باشین ، ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است ، راحت باشید !  

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

در حضور خارها هم می شود یک یاس بود / در هیاهوی مترسکها پر از احساس بود / می شود حتی برای دیدن پروانه ها / شیشه های مات یک متروکه را الماس بود .
 

 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

دوستت دارم رازیست ، که در میان حنجره ام دق میکند وقتی که نیستی !
 

  +++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

کمی گیجم کمی منگم ، عجیب است / پریده بی جهت رنگم ، عجیب است / تو را دیدم همین یک ساعت پیش / برایت باز دلتنگم ، عجیب است .
  

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

دیشب از دفتر عمرم صفحاتی خواندم / چون به نام تو رسیدم لحظاتی ماندم / همه ی دفتر عمرم ورقی بیش نبود / همه در دفتر من حسرت دیدار تو بود .
  

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 گفتی چو خورشید زنم سوی تو پر / چون ماه شبی میکشم از پنجره سر / افسوس که خورشید شدی تنگ غروب / اندوه که مهتاب شدی وقت سحر

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

چمن ها بی تو زیبایی ندارد / بهار و گل دلارایی ندارد / فریب کس نخوردم جز تو ای یار / که دیگر کس فریبایی ندارد .
  

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

ما پیغام دوست داشتنمان را با دود به هم میرسانیم ، نمیدانم آن سو برای تو تکه چوبی هست ؟ من اینجا جنگلی را به آتش کشیدم !
  

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

دستهایت را زیر تنهاییم ستون کن که من از آوارگی بی تو بدون میترسم .   

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

درود بر آدم های خوب ، آنها که در اندیشه ی دیگران تصویر زیبا می نگارند .
  

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 


 اینجا رادیو "دل" است ، صدای مرا از عمق "قلبم" میشنوید ، این یک اس ام اس نیست ، یک احساس پاک است .
  

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 میل دریا گر کنی من دیده را دریا کنم / میل صحرا گر کنی من سینه را صحرا کنم / نا امیدم گر کنی میمیرم اما ، باز هم / در همان حالت که میمیرم دعایت میکنم

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

دوستی ما شبیه باران نیست که گاهی می آید و گاهی نمی آید ، دوستی ما شبیه هواست ، گاهی ساکت ، گاهی طوفانی اما همیشه در اطراف ماست .
  

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

ای عزیزی که فلک کرده مرا از تو جدا / از کجا غنچه بچینم که دهد بوی تو را

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد . 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

توکه با دیگرانت بود میلی / چرا یادت مرا بشکست خیلی / مگر قصدت پریشانی ما بود / که عشق ما نشد مجنون و لیلی

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد