:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

جوک جدید مهر ماه - سری 3

گوگل: من صاحب همه چیم

ویکی پدیا: من همه چیو می‌دونم

فیسبوک: من همرو میشناسم

اینترنت: من نباشم شما ها هیچین

برق: زر اضافی نزنید ! 

 

++++++++++++++++++++++++++++ 

 

ورژن جدید ابراز علاقه

چنـد تا دوسم داری !؟

اختلاس تا ! 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

معلم: چرا ساعت اروپا از آمریکا جلوتره؟

شاگرد: چون آمریکا دیرتر کشف شده !!! 

 

++++++++++++++++++++++++++++ 

 

بقیه در ادامه مطلب ...

پدره یه خوشه ی انگور دستش بود و داشت می خورد و به بچش فقط یه حبه انگور داد.

بچه گفت: چرا فقط یه حبه دادی؟

پدرش جواب داد: همه اش همین مزه رو داره !!! 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

زن: آقای دکتر به دادم برسید. پسرم خودکار رو قورت داده

دکتر: خانم آدرستون رو بدید الان میام.

زن: آقای دکتر تا اومدن شما چیکار کنم؟

دکتر: اگه خیلی عجله دارید با مداد بنویسید !!! 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

قربونت برم که مثل قورباغه میپری رو گوشی خبری نیست ...

منم ...!!! 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

وقتی کسی به شما میگه احساس بدبختی میکنه ، به آرامی دستش رو بگیرید ، بغلش کنید و بهش بگید : " ای بابا ، حالا کجاشو دیدی. 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد