:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

اس ام اس عاشقانه - سری جدید

تنها خداست که میداند "بهترین" در زندگی تو چگونه معنا می شود ، من آن بهترین را برایت آرزو می کنم .


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


                                         دوستت دارم ها رو بگین

                                                  قبل از اینکه

                                    به دوستت داشتم تبدیل بشن . . .


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


موج آرام نگاهت لاف دریا را شکست / از حصار شب گذشت و مرز فردا را شکست / غم بر روی شانه هایم سالها لم داده بود / مهربانیهای تو ، قندیل غمهایم شکست .


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


همیشه ابرهای واسه آدما گریه میکنن ولی آدما عاشق ستاره ها میشن ، یادت باشه چشمک ستاره ها گریه ی ابرها رو از یادت نبره !


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

اس ام اس عید فطر - سری 2

کم کم غروب ماه خدا دیده می شود/

صدحیف ازاین بساط که برچیده می شود/

دراین بهار رحمت و غفران و مغفرت/

خوشبخت آنکسی است که بخشیده میشود./ پیشاپیش عید


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


آخرین سحر

آخرین التماس

آخرین اشک شبانه

آخرین چشمان خیس

وشایدآخرین نفس!...

خدایا ماراعاقبت بخیربفرما!

" عیدسعیدفطرمبارک باد"


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

استشمام عطر خوش بوى عیدفطر از پنجره ملکوتى رمضان گواراى وجود پاکتان باد.

عید است ودلم خانه ویرانه، بیا/ این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا/ سی روز تمام میهمانت بودیم / یک روز به مهمانی این خانه بیا. طاعات وعبادات مقبول درگاه حق . عید سعید فطر را تبریک وتهنیت عرض می نمایم .

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++


بقیه در ادامه مطلب ...

 

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس عید فطر - سری 1

عید است و دلم خانه ویرانه، بیا

این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم

یک روز به مهمانی این خانه بیا

عید سعید فطر مبارک

یا مهدی


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



اس ام اس تبریک عید فطر

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد / هلال ماه به دور قدح اشارت کرد

ثواب روزه و حج قبول آن کسی برد / که خاک میکده عشق را زیارت کرد . . .


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


اس ام اس جالب عید فطر

خبردار شدم از امشب ماه گرفتگى شروع می شه!

متاسفم که باید بگم اگر منو بگیرن حالا حالاها باید روزه بگیرى!


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


بقیه در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

جوک جدید و خنده دار

به غضنفر میگن ترمز ABS چیه؟ میگه تو سرعت های زیاد و سر پیچ ها کار حضرت ابوالفضل رو می کنه!!!


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 غضنفر تو آینه عکس خودشو می بینه بعد می گه: ا...این چه آشناست ! بعد از یه ساعت فکر کردن داد می زنه: فهمیدم... این همون کره خریه که امروز تو آرایشگاه یک ساعت زل زده بود به من !


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


  یه بار یه دیوونه دنبال رئیس بیمارستان می اندازه . خلاصه رئیس بیمارستان رو تو یه بن بست گیر میاره. رئیس بیمارستان با ترس می گه از جون من چی می خوای ؟ دیوونه هه می ره با دست بهش می زنه می گه حالا تو گرگی!


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


  بچه:مامان اون آقاهه رو ببین کچله  مامان:هیس...میفهمه بچه:مگه تا حالا نفهمیده


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



ادامه مطلب ...

اس ام اس زیبا برای روز تولد

تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین
که با تو من ظهور شدم احیا شدم مثل نگین
عزیز مبارکت باشه امروز روز تولدت
این قلب خسته منه بردار برو ما خودت

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

امروز هوا دوباره
حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی
از آسمون میباره
تولدت مبارک
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


دیشب برای روز تولدت
یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای ازماه را
و یک شاخه نیلوفر
تو متولد می شوی
و من برایت لبخند می زنم
" تولدت مبارک"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

میلادتوست
و من بیست ویکمسن بار
کبوتر عشقم را
درآسمان خیال تو
پرواز می دهم
سالهاست کبوترم
جلد مهربانیت شده است

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

آرزو می کردم که درجشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم
و درکلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت !
تولدت مبارک !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


بقیه در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

اس ام اس جوک و خنده دار

مشترک مورد نظر،آدم نمی باشد...!قطع کن لطفا


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


یک چینی با همسرش اختلاف داشت گفت که با شما نیز در میون بزارم
....
مرد گفت : 玉被某日本游戏 商塑造成风尘
زن جواب داد: 无双》里,干脆从刘备关羽张
مرد جواب داد : 无双》里,干脆从刘备关羽张
و زن مجددا جوابش را داد : 反响。原版格林童 话中的血腥描写
بنظرتون حق با کیه؟


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



دو تا رو باید بست به گاری...
یکی خر باری
یکی فرستنده ی sms تکراری


++++++++++++++++++++++++++++++++++


بقیه در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...