:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

اس ام اس عاشقانه - هفته دوم دی ماه

زیباترین شب زمین ، شبِ پر از نگاه تو / دعای من برای تو ، خدای من پناه تو. 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

بگذار تا بنوشمت ای چشمه شراب / بیمار خنده های توام؛ بیشتر بخند  

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

عشق چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم ! همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم ! 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

اگه ما کنار هم باشیم خوشیم ،

پس خوبه از هم جدا نشیم ..... من کنار تو ؛ تو کنار من

 پس نگاه به هر غریبه، قدغن !!!  

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

تمام بیچارگی زلیخا از روزی شروع شد که؛ یوسف را به غلامی قبول کردند.
بیچارگی من هم از روزی شروع شد که تو را دیدم. 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت / از ته دل داد میزنم؛ میمیرم از نبودنت 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

اندازه ی سر کبریت دلم برات تنگ شده ، کوچیکه ولی دنیا رو به آتیش میکشه!  

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

خاک پایت بوسه گاهم بود و بس / بر سر راهت نگاهم بود و بس / ای نگاهت تکیه گاه خستگی / عشق تو تنها گناهم بود و بس . 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

یک عمر قفس بست مسیر نفسم را / حالا که دری هست مرا بال و پری نیست / حالا که مقدر شده آرام بگیرم / سیلاب مرا برده و از من اثری نیست / بگذار که درها همگی بسته بمانند / وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست . 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس دوستانه , شعر عاشقانه, متن عاشقانه, اس ام اس جدید ,عاشقانه ,پیامک دوستی, پیامک دوستانه, ,sms love ,sms اس ام اس جدید, اس ام اس ها ,اس ام اس آذر, اس ام اس فروردین ,اس ام اس بهار, اس ام اس زمستان ,

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:03

سلام دوست عزیز خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم لطفا منو با عنوان/دانلود مپ های جدید بازی کانتر استریک/وآدرسhttp://map_game.rozblog.com لینک نمایید
بعد بیا به وب من و لینک تو به صورت اتوماتیک ثبت کن به اومید بازدید های بیشتر برای هر دوی ما

شیطونی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:27

سلام وبلاگه محشری داری استفاده کردم دوست داشتی به سایته منم سر بزن خوشحال میشم سایتمو بذاری تو لیست لینک دوستان بیا این گل مال تو [گل][گل][گل][گل][گل][گل] دمت گرم موفق و سربلند باشی به آینده امیدوار باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد