:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

اس ام اس معروف پ نه پ

تلویزیونو روشن کردم داره ستایش نشون میده مامانم اومده میگه : زدی شبکه 3 ؟ پَ نَ پَ شبکه

مستنده داره راز بقا نشون میده. 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++  

مسافرت رفته بودیم یزد دوستم زنگ زده میگه: اونجا هوا گرمه ؟ پَ نَ پَ داره برف میاد ما هم الان توی بهمن گیرکردیم.  

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++  

زنگ زدم تاکسی تلفنی یارو گوشی رو برداشته میگه ماشین میخوای؟ پَ نَ پَ زنگ زدم ببینم شما ماشین لازم ندارین.    

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

رفتم پیش دوستم بهش میگم: وی. پی. ان داری ؟ میگه : می خوای سایت های غیر اخلاقی رو باز کنی؟ پَ نَ پَ سایت قرائتی فیلتر شده می خوام ببینم بروز شده یا نه.  

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

رفتم لبنیاتی میگم نوشابه داری؟ میگه: خنک باشه ؟ پَ نَ پَ گرم بده هوا سرده میترسم سرما بخورم. 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

عینک زدم دارم توی خیابون قدم میزنم دوستم از راه رسیده میگه: چشمات ضعیف شده؟ پَ نَ پَ تست بازیگری قبول شدم دارم قیافه میگیرم.  

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

رفتم توی یه روستایی یارو اومده میگه: از شهر اومدی ؟ پَ نَ پَ من آدم فضایی ام از کره مریخ اومدم. 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

توی وبم یه چند تا پَ نَ پَ گذاشتم یارو اومده نظر داده که پَ نَ پَ مخفف پس نه پسه ؟ بهش گفتم : پَ نَ پَ مخفف سازمان جاسوسی امریکاست.   

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

دارم با اینترنت کار میکنم رفیقم اومده میگه سرعت اینترنتت چنده؟

گفتم: 512 . میگه :  حتما  ADSL داری ؟ پَ نَ پَ  دیال آپه انداختمش تو سرازیری. 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

 دارم با کامپیوتر کار میکنم بابام اومده میگه : ویندوز 7 نصب کردی؟

پَ نَ پَ  ویندوز نودوهشته آپدیتش کردم. 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

 توی خونه نشسته بودیم یهو زمین شروع به لرزیدن میکنه مامانم میگه : یعنی زلزله است؟

پَ نَ پَ  گوشی موبایلمه گذاشتمش رو ویبره. 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

 توی جاده ماشینم خراب شده زنگ زدم امداد خودرو یارو گوشی رو برداشته میگه : ماشینتون خراب شده ؟ پَ نَ پَ  سالمه شما در مقابل دوربین مخفی قرار گرفتید.  

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

 سَرمو با ماشین 4 زدم رفیقم اومده میگه سربازی میری؟پَ نَ پَ  میرم لس آنجلس واسه تفریح. 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

 نصف شب دوستم زنگ زده گوشیو برداشتم  میگه: ببخشید خواب بودی بیدارت کردم ؟

پَ نَ پَ  من جغدم شبها بیدارم روزها استراحت میکنم. 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

رفته بودم لب پشتبوم یارو از پایین صدا زده می خوای خودکشی کنی ؟ گفتم: پَ نَ پَ من بتمنم

می خوام ببینم کسی به کمک احتیاج نداره. 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

 توی خونه بیکار نشسته بودم رفیقم زنگ زده میگه : پَ نَ پَ هایی که گذاشتی توی وبلاگت  همشو

خودت ساختی ؟ گفتم : پَ نَ پَ از چین وارد کردم. 

 

 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++