:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

جوک جدید مهر

رفتم به کنار دلبرم با شادی / گفتا که چه خوب یاد من افتادی / گفتم صنما تو عشق را استادی / گفتا پ ن پ تو یاد من میدادی!

  

++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

غضنفر جونش به لبش میرسه تف میکنه می میره! 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

حیف نون رو آسفالت تور پهن میکنه تا ماهی بگیره همه بهش میگن چقدر خری! حیف نون میگه اصلا من خر ، من گاو ، این غضنفر چی؟ دو ساعت وایساده تا از من ماهی بخره!

  

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

غضنفر خطاب به زنش : من چشم میزارم تو برو گم شو. 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

رفتم خونه سالمندان پرستاره میگه اومدین عیادت ، میگم پ ن پ اومدیم 2 تا از این پیرمرد ها رو ببریم بزرگشون کنیم!

 

 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

بقیه در ادامه مطلب ...

حرف عاشقانه یک چوپان به همسرش:
چشمان تو مانند پشکلی در سطل شیر است!

  

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

بر اثر شوخی غضنفر 45 نفر کشته و زخمی شدند! این حادثه وقتی رخ  داد که  

غضنفر چشمای راننده اتوبوس را گرفته و بهش میگه اگه گفتی من کیم؟

  

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

مناجات یارو  با خدا.خداوندا گناهان مرا فقط تو دیدی توهم شتر دیدی ندیدی! 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

یارو یه دوقولو میبینه بعد میزنه زیرخنده میگن چرا میخندی؟ میگه تابلوئه فتوشاپه!!! 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

یه نفر ماشین نو میخره داشته نایلون های رو صندلی رو میکنده همسایشون سرمیرسه میگه ماشین نو خریدی؟ یارو میگه پ ن پ لواشکه دارم نایلوناشو باز میکنم دور هم بخوریم!

  

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

یارو با دوستش میرن بلال بخورن یکی از بلال ها رو برمیداره به دوستش نشون میده میگه : اینو میبینی! قدرت خدا زمان پیغمبر اذان میگفت!!! 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

یارو به دوستش میگه چرا کولر نمیخری؟ دوستش میگه: بدرد نمیخوره! اونایی هم که دارن گذاشتن رو پشت بوم! 

 

+++++++

نظرات 1 + ارسال نظر
amir دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:38

سلام دوست عزیز .من یه وب درباره ی دانلود و تفریح و سرگرمی دارم و میخوام یه تیم و بنویسی تشکیل بدم و وبو بترکونیم.بعد شم یه سایت میخرمو همه نویسنده ها رو بهش انتقال میدم.شما هم میتونی همه چی غیر از غیرمجاز بریزی. اگه میخوای عضو گروه بشی بیا تو وبم و تو قسمت نظرات ایمیلتو بنویس تا واست دعوتنامه بفرستم.در ضمن شما اول باید تو این وب بنویسی تا وقتی وب ترکید به سایت تبدیلش کنم.بعد پولی که از سایت در میاد بین بچه ها تقسیم میشه.pctricks.blogsky.com
اگرهم مایل به تبادل لینکی منو با اسم**برترین وبلاگ سرگرمی و تفریحی وموبایل و کامپیوتر** لینک کن بعد بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد