:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

اس ام اس جدید . خنده دار -سرکاری و عاشقانه - شهریور 90

وقتی قرار است آخرش همه کارها خراب شود چه فرقی می کند کی پَت باشد کی مَت...


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


شنیدین این پسرای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من! ازدواج که قصد نمی خواد!! پول می خواد که تو نداری!


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


در دنیایی که همه یا گوسفندند یا گرگ
ترجیح میدهم چوپان باشم
همدیگر را بدرید
من نی میزنم

♪ ♪♪ ♫


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



بقیه در ادامه مطلب ...................



نمی خواهم بعد از مرگم ؛ به احترامم یک دقیقه سکوت کنی ، اکنون که زبانت نیش دارد دهنت را ببند ...


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


مجری با سابقه با قابلیت سی لبخند در دقیقه جهت اجرای میزگرد

فوری


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


گویند که حافظ گفته ست :

" 'غم جدایی' و 'غم تنهایی' دو غم اند "

حال که من دچارم به هردو غم چه کنم ؟


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


دراین دنیا نکردم من گناهی

 فقط کردم به چشمانت نگاهی

 اگر باشه نگاه من گناهی

 مجازاتم بکن غیر از جدایی


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


تا نباشد جدایی ها کس نداند قدر یاران ، کویر خشک می داند بهای قطره ی باران


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


خدایا...

در انجماد نگاه های سرد این مردم... دلم برای " جهنمت " تنگ شده است!


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


زخمی به دلم مانده

دلت را قرض میدهی

امشب را مرحم باشد


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


جدایی نقطه پایان ما نیست

کسی یاری گر ما جز خدا نیست

جدایی هم سرود دیگر ماست

کسی آگه ز راز ما دوتا نیست


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


درست متر کن! آدم ها هم قد خودشان اند، نه هم قد تصورات تو


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


ما را از کودکی

به جدایی ها عادت داده اند

همان جایی که روی تخته سیاهمان نوشتند:

خوب ها / بدها


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


تمام عمر مرا مهر آشنایی برد

تمام عشق مرا داغ بی وفایی برد

گذشت عمر و نیامد نگار و من مردم

بگوش او برسانید از جدایی مرد .


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


وقتی که خانه نیستم

کلید را دم پله اول

زیر همان گلدان سفالی همیشگی گذاشته ام

رویایت اگر آمد

پشت در نمی ماند


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


گلبرگ به نرمی چو بر و دوش تو نیست

مهتاب به جلوه چون بنا گوش تو نیست

پیمانه به تاثیر لب نوش تو نیست

آتشکده را گرمی آغوش تو نیست


++++++++++++++++++++++++++++++++++



نظرات 3 + ارسال نظر
وحید گلپا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:49 http://www.vahidgolpa.blogsky.com

سلام دوسته عزیز
وبلاگ پر محتوایی دارین
من شما رو لینک کردم
اگه قابل دونستی ما رو هم لینک کن
منتظره حضوره گرمتون هستم
تا بعد زد زیاد

احمد یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:02 http://ahmad1m.blogfa.com

سلام


خوبی؟


من شما رو لینکیدم


اگه خواستی منو به اسم عشقولانه (احمد) بلینک

سمیرا یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:13 http://samiravamohamadd,blogfa.com

سلام من شمارو لینک کردم موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد