درون دل که پیدا نیست / پر از زندان و زندانیست / تو را محکوم دل کردم / نمی دانم دلیلش چیست / سبب شاید همین باشد / بدون تو نباید زیست .
 

تو تک ستاره ی منی ، منم اسیر بودنت / از ته دل داد می زنم می میرم از نبودنت .

 

حالم را پرسیدند ، گفتم رو به راهم ! نمی دانند رو به راهی هستم که تو رفته ای .
خسته شدم از بس به آدمایی که میخوان جای تو رو توی قلبم بگیرن گفتم : ببخشید اینجا جای دوستمه ، الان برمیگرده !
 

زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد / بی تو اما بوی ریحان ، بوی زندان میدهد .
 

زمانیکه آدمیان وفا کنند و ماهیان پرواز ، آن هنگام فراموشت می کنم ، ولی بدان نه آدمیان وفا می کنند و نه ماهیان پرواز ، پس همیشه به یادت هستم .

 
چه کسی می داند زمانه شتابان به کجا می تازد ؟ شاید خوشبختی وصال چشمانت باشد ، من به وصل نگاهت دلخوشم .
 

عاشقانه ترین اس ام اس جنوبی : تک خرمای نخلستون دلمی !

 
تقدیم به عزیزترینم منصور .
آنجا که تو هستی دگر رهگذری نیست / غیر از غم دوریت مرا همسفری نیست / خواهم که به سویت پر پرواز در آرم / افسوس که از بخت بدم بال و پری نیست .
 

تقدیم به کسی که هنوز هم تکه ای از آسمان در چشمانش و جرعه ای از دریا در دستانش و تجسمی زیبا از خاطره ها و ایثارهای سرخ در معبد ارغوانی دلش به یادگار مانده است .