:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

پیامک های عاشقانه جدید

دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟
دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟

شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌
گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

رود اشکم که به دریاچه ی غم می ریزد

خوابم از حالت چشم تو به هم می ریزد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

بقیه در ادامه مطلب ...

عمریست که با سادگی ام خو دارم
درویش صفت نغمه ی یا هو دارم
ای عشق بیا مشتری جانم باش
در سینه دلی به شرط چاقو دارم

عباس زرگوش

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این ناز که می کنی خریدن دارد
این دل به هوای تو تپیدن دارد
این قصه شبیه بهترین خاطره ها
هر روز برای من شنیدن دارد

عباس زرگوش

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلبسته ی چشمان نجیبت شده ام
آویخته ی دار صلیبت شده ام
دیشب دلم از رهگذری مست شنید
در قرعه ی عاشقی نصیبت شده ام

عباس زرگوش

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بر خال لبت طواف کردم ای دوست
بر جرم خود اعتراف کردم ای دوست
مردم همه در مسجد شهرند وَ من
در چشم تو اعتکاف کردم ای دوست

عباس زرگوش

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

صد بار سر تو را شکستیم ای عشق
یکبار سر تو را نبستیم ای عشق
کشتیم تو را و بعد از آن ضجه زدیم
ما قبیله ای مرده پرستیم ای عشق

عباس زرگوش

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

به ((پایت)) افتاده ام
.
.
.
.

تا

به (( دستت)) بیاورم

عباس زرگوش

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

و زخم هایم

کاش هرگز خوب نشوند

تنها یادگار هایی که از تو برایم مانده…

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

دلم از درد بی دردی گرفته
دلم از هرچه دلسردی گرفته
دلم از تو دلم از من و از ما
دلم از اینهمه غوغا گرفته .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

صفای باطنت را دوست دارم
کلام و ظاهرت را دوست دارم
تو گرچه دوری از من ای عزیزم
وفای حاضرت را دوست دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

باز هم این آسمان  پر ابر شد

رفتی و دنیا  به کامم زهر  شد

من  نمی دانم تو می خندی هنوز !

خواب فردا را تو  می بینی  هنوز ؟

ساده   رفتی زندگی پیچیده   نیست

آنکه بر   رویای من خندیده  کیست !؟؟؟؟؟

الهه – الف

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بوی پونه می دهد

خاطره تو و مار هم که از پونه..

پس چرا این قدر نیشم می زنند

لحظه هایی که نیستی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بگذار تا دل من بی انتها تکرار کند که تنها تو را می خواهد فقط تو را

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شانه های مرا
دیگر تاب تحمل بار سنگین پیکر بی جان مهرتان
نیست …
سفری شبانه ام
شاید !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مرز عشق این روزا شباهت زیادی به آدامس داره:

اول شیرین..بعد دوستداشتنی..سپس تکراری و خسته کننده و در آخر دور انداختنی!!!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

وقتی تمام احساس دلتنگیت را با یک  “به من چه”  پاسخ میگیری …”به کسی چه” که چقدر تنهائی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک تبسم زیرکانه یک عروسک بچه گانه ویک بازیه کودکانه کافی بود برای عاشق شدنم

و تو این کار را کردی چقدر ساده عاشقت شدم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

زندگی سرگذشت درگذشت آرزوهاست

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه داروی تلخی است وفاداری به خائن

صداقت با دروغگو

و مهربانی با سنگدل

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مدتی در ره عشق تو دویدیم، بس است
راه صد بادیه ی درد بریدیم، بس است

قدم از راه طلب باز کشیدیدم، بس است
اول و آخر این مرحله دیدیم، بس است

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

برگرد ، یادت را جا گذاشتی ، نمیخوام عمری به این امید باشم که برای بردنش بر میگردی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

فـرهنـگ لـغـتهــا

نـیـاز بـه ویــرایــش دارند

بـرای مـعنی دلـتـنـگی

احتیـاج بــه ایــنهــمـه کـلمه نــیـســت,

دلتنـگی یــعنـــی

تـــو . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میدونی سخت ترین کار دنیا چیه ؟ غریبه فرض کردن یه آشنا …!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در این
شکنجه گاه نفس
هر روز
صداست
این صداست که میگوید
تحمل کن!
هنوز کسی مانده
صدای زنگ پیامک همراهم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

آن مه که هِلال را به تارک بزند
گه گاه برای من پیامک بزند
یک ذرّه شبیه ماه من خواهد شد
خورشید اگر به چهره عینک بزند!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماندم به تو ای گلشن زیبا چه نویسم
من مور صغیرم به سلیمان چه نویسم
ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد
با این دل تنگم به عزیزم چه نویسم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی
وزد..

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش تلخى زندگى کمى الکل هم داشت، شاید مستمان میکرد و نووش میگفتیم.

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان صداقت،دوستی

و مهربان بودن را به تعویق انداخت

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

“بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است” سهراب سپهری

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در شبان غم تنهایی خویش

عابد چشم سخنگوی توام

من در این تاریکی

من در این تیره شب جانفرسا

زائر ظلمت گیسوی توام………….

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد