:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

اس ام اس سرکاری جالب

غضنفر برای بار اول نماز خواند گاوش مرد ، روز دوم نماز خواند الاغش مرد ، روز سوم زنش گفت پیاز نداریم گفت خدا شاهده بلند میشم دو رکعت هم خرج تو میکنم.


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


زنها مثل ماهی هستند. بدست آوردن آنها آسان و نگهداشتن آنها مشکل است.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


احمد: مامان! اجازه می دهی بروم با اکبر بازی کنم؟
مادر: نه پسرم، اکبر بچه خوبی نیست. آدم باید همیشه با دوست بهتر از خودش بازی کند.
احمد: پس اجازه بدهید اکبر بیاید با من بازی کند!


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


بقیه در ادامه مطلب ....

میدونی فرق رفاقت با قیافت چیه !؟؟

رفاقت پنچ حرف داره ، اما قیافت حرف نداره


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


یکی تو استادیوم بوده داشته فوتبال نگاه می کرده هی می گفته عجیبه واقعاً عجیبه. می گن چی عجیبه؟ می گه: 100 هزار تماشاچی 22 تا بازیکن 3 تا داور. می گن خوب چیش عجیبه؟ می گه گنجشکه همه رو ول کرده ریده رو سر من!!!


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


روزی عقابی خسته داشت پرواز میکرد که ناگهان گنجشک آبادانی میره طرفش میگه کاکا وسعت پر و حال میکنی
عقابه میگه برو حوصلت و ندارم
گنجشکه بازم پیله میکنه میگه کاکا وسعت بال رو حال میکنی
عقابه بازم میگه برو حوصلت و ندارم و گرنه میام یه کاری میکنم پرات بریزه
گنجشکه میگه مردی بیا
عقابه میره طرف گنجشکه میزنه پراشو میروزنه
گنجشکه در حال افتادن میگه کاکا هیکل و حال میکنی


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


هی!!!! 3 راه بیشتر نداری:
1 با من باشی
2 با تو باشم
3 توافق کنیم که با هم باشیم


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


ببینم از پسر شجاع خبر داری؟ میگن رفته خدمت . خبر راسته؟



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


ماه رمضانه یه وقت جایی نری که پیدات نکنم . آخه دارم دنباله ۶۰ تا گدا میگردم !!!روتو حساب کردم!!!!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

روی چشم های من جا داری: . . . . . . عینک ته استکانی . . . تو باغ دلم: . . . . تو تنهایی . . . . تنهای تنها . . . . پس سعی کن درست به گل ها آب بدی تنها آفتابه موجود!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
۹۰% منگل های دنیا sms را با انگشت شصت راستشون می خوانند.
 نه! دیگه دیر شده! انگشتتو بر ندار

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
اگر می بینی اینقدر دوستت دارم... اگر می بینی فدات می شم... اگر می بینی تو دنیا با هیچ کس عوضت نمی کنم...
باور کن اکس خوردی تو توهمی!!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

کی دوست داره؟ هیچ کس
کی برات میمیره؟ هیچ کس
کی دیوونته؟ هیچ کس
کی عاشقته؟ هیچ کس
کی فدات میشه؟ هیچ کس
.
.
.
میدونی من کیم؟ همون هیچ کس


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


کاش میشد برات بمیرم ...اما خودت که میدونی پهلوانان هرگز نمیمیرند

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

حاصل ازدواجهای زیر رو میدونین چی میشه؟
اگه یه مرغ با یه دلفین ازدواج کنه =====> بچشون مرفین میشه
اگه یه جغد با یه فوک ازدواج کنه   =====>بچشون جوک میشه
اگه یه قو بایه قناری ازدواج کنه    =====>بچشون قوری میشه
اگه یه پروانه با یه شبتاب عروسی کنه =====> بچشون پرتاب میشه

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
و اینگونه بود که پس از دیدار یوسف و زنان مصر ، پرتقال خونی به بازار آمد!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

پسر خوب چگونه پسری است ؟ پسری که اولا دوست دختر نداشته باشه دوما دوست دختر نداشته باشه سوما دوست دختر نداشته باشه چهارما دوست دختر نداشته باشه ... چون دوست دختر بنای اولیه منحرف شدن این گل های پاک و معصوم است..... مثه منه


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


5 راه برای فراموش کردن اونی که خیلی دوستش داری:...............................................دنبال چی میگردی؟؟؟ .......میکشمت اگه بخوای فراموشم کنی!!!


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد