:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

معرفی سایت تست هوش

سلام امشب میخوام سایتی رو معرفی کنم که میتونه ضریب هوشیتون را با استفاده از یک برنامه رایانه ای به طور نسبی سنجش کند .


در ضمن توضیحات لازم تو همون سایت هستش .




برای ورود اینجا را کلیک کنین .




نظرات 2 + ارسال نظر
آرمین پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:04 http://www.good-love-68.blogfa.com

سلام آرمین هستم من شما را لینک کردم اگه خواستید من را به اسم اشعار عاشقانه لینک کن

رضا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:21

عالی بود.من وبلاگ ترجمه هستم به وبلاگم مراجعه کنید.ممنون می شوم اگر نظرم را چاپ کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد