:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه - نایاب

......loading

7%

25%

45%

62%

78%

98%

100%

شما با موفقیت در قلب من بارگزاری شدید 


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


در سال 12 ماه وجود دارد

در ماه 30 روز

در روز 24 ساعت

در یک ساعت 60 دقیقه

اما در تمام عمر یکی  مثل تو ....


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


ذهن های بزرگ حاوی ایده ها ، راه حل ها و دلایل. ذهن علمی حاوی فرمول، نظریه ها و ارقام... ذهن من فقط به فکر تو


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


بقیه در ادامه مطلب ....






   -#    -.-    #-.
  #      "#"      #
       "#.      . #"
     "#"
قاب یک دوست هیچ محدودیتی و مرزی جز عشق بی پایان را نمیپذیرد

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

عشق مادی میگوید : من شما را دوست دارم اما عشق واقعی میگوید : من شما
را دوست دارم چون به شما عشق می ورزم .

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

کسی رو که دوست دارین جزیی از وجودتان است . بدون اون کامل نیستین .
پس خیلی مواظب خودت باش چون من نمیخوام جزیی از خودمو از دست بدم .

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

هر کسی میخواد خورشید زندگیت باشه اما من میخوام ماه زندگیت باشم چون حتی
در تاریکترین ساعات شب زمانی که هیچ خورشیدی نیست در اطرافت بدرخشم

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

4 مرحله برای خوشبختی وجود دارد
1-من
2-تو
3-قلبهای ما
4-دیگران

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

سلام . من الان تو بیمارستانم . تا 5 دقیقه دیگه به بخش عمل میرم
دگر میگه : شما میمیرین اگه دریافت اس ام اس تون متوقف بشه

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد