:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

اس ام اس عاشقانه سری 4


آنان که با فطرتی زیبا در قلب دیگران جای دارند را هرگز هراسی از فراموشی نیست ، چرا که جاودانند .
 

موجی از بوسه را بر ساحل دلت میفرستم تا بدانی فراموش نشدنی هستی .

 

آن روز که سقف خانه ها چوبی بود / گفتار و عمل در همه جا خوبی بود / امروز بنای خانه ها سنگ شده / دلها همه با بنا هماهنگ شده .
 

گفته بودی گنج در ویرانه هاست / راست گفتی ، چون وجودت در دل ویران ماست .

 

وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن است ، آرزو دارم در آن نزدیکی ها باشی .
 

مرا در تاب و در تب می پسندی / برای خاطرم شب می پسندی / تهی گشتم که سرشار تو باشم / ولی از غم لبالب می پسندی .

 

آرزویم این است ، در پس این همه دیوار ، با آرزوهایت یک به یک کنی دیدار .
 
بقیه در ادامه مطلب ...
 


کوله بارم بر دوش ، سفری تا ته تنهایی محض ، سازکم با من گفت : هرکجا لرزیدی ، از سفر ترسیدی ، تو بگو از ته دل ، من خدا را دارم .

 

اگه تو کوچه پس کوچه های قلبم گم شدی ، دنبال کسی نباش که بهت آدرس بده ، چون فقط تو اونجایی !
 

گفتی فراموش کردن کار ساده یست ، تو فراموش کن ، من این ساده ها را بلد نیستم !

هر روز شروع قصه ای تازه است ، ای همیشه نازنین ، روزگار تمام قصه هایت بی غصه باد .

 

هزار شاخه گل سرخ از گلستان کوچک قلبم پیشکش وجود آسمانیت ، به خاطر مهربانیت !

 

کاش میشد در میان اطلسیها خانه کرد / کاش میشد با نگاه بی کسی کاشانه کرد / باد و باران را میان دام کرد و دم نزد / کاش میشد با صدایی عاشقانه ناله کرد .
 

می پوشانم دلتنگی ام را با بستری از کلمات ، اما باز کسی در دلم "تو" را صدا می زند .

 

با قلب لبریز از غمم امشب صدایت میکنم / با اشتیاق دیدنت دل را فدایت میکنم .
 

مزاحم شدم ببینم گلخونه ی قلبتون برای یه شاخه گل تنها جا داره ؟

 

منم دلتنگ رویت / دلم آید به سویت / چه کردی با دل من / که کرده آرزویت .
 

دستان عاشقت رمز رسیدن است / اینجا کنار تو آغاز بودن است / وقت عبور لحظه ها ، کارم / از عشقت غزل سرودن است .

 

کوتاه ترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یه لبخنده ،‌میخندی یا بخندم ؟
 

ارزش یک احساس به شدت آن نیست ، به مدت آن است و من تو را به مدت بودنم دوست دارم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد