:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

اشعار عشقولانه

کاش خبر از این دل تنگم داشتی

کاش خبر از غصه و آهم داشتی

این دل شده مبتلا به تو ای دوست

کاش مرهمی برای دردش داشتی  

 

++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

محبت چشمه ایست از جنس نور

هم ارادت هم سلام از راه دور . 

 

++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

تا زمانی که دلم پیش خدا پر نکشد

تا زمانی که اجل خط و نشانی نکشد

دارمت دوست به حدی که خدا می داند

راز این قصه ، فقط باد صبا می داند . 

 

+++++++++++++++++++++++++++++ 

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب ............

 

سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد

عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد

گرچه خاکسترم و همسفر باد ولی

جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد . 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

 

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم

با خیال او ولی تنهای تنها میروم

در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی

شاید او حتی بگوید لایق من نیستی

مینویسم من که عمری با خیالت زیستم

گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم . 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++   

 

شبی باران ، شبی آتش ، شبی آیینه و سنگم

شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ می جنگم

تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم

تو را با هر نفس می بویم ، اما باز دلتنگم  

 

++++++++++++++++++++ 

 

یه شاخه گل رز میتونه باغ من باشه

،یه دوست باوفا هم میتونه دنیای من باشه ! 

 

+++++++++++++++++++++++++++++ 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد