:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

اس ام اس دلتنگی

به جنگل سوخته خاطراتم سوگند ، درخت یادت را ، باغبان خواهم بود تا ابد!


**********************************************************


بی خوابی شب هایم را به چه تعبیر کنم که شب آرامش نگاه تو را برایم زمزمه می کند.
آرام بخواب که من بی قرارم ، بیدارم تا تو آرام بخوابی.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


در سایه دل شکستگی پیر شدم غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم تا آمدم آشنای قلبت باشم
گفتی که من از غریبه ها سیر شدم.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


هرکوزه پرآب که شب ساغر ما بود!
نوشیدن آن با تو شبی باور ما بود!
افسوس که بعد از تو دگر مست نگشتیم!
هر چند که صدساقی و می یاور ما بود! 


***********************************************

بقیه در ادامه مطلب ..................

به چشم خسته من آسمان از سنگ شده

لعنت به این تنهایی ، دلم برات تنگ شده


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


یادت میاد میگفتی برای من میمیری
خدا رو شکر زنده ای اما دوسم نداری!


*********************************************


کاش قلبم درد تنهایی نداشت چهره ام هرگز پریشانی نداشت کاش برگ های آخر تقویم عشق حرفی از یک روز بارانی نداشت کاش می شد راه سخت عشق را بی خطر پیمود و قربانی نداشت


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


دلم یه لحظه میخواد....که یکی بپرسه چطوری؟بگم...خوبم.... بغلم کنه و بگه دروغ بسه... بگو چی شده؟؟ 


**********************************************


به قلب مهربانت بگو هیچ چیز یادت را از خاطرم نخواهد برد حتی وجود فاصله ها!


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


کاش قلبم درد تنهایی نداشت چهره ام هرگز پریشانی نداشت کاش برگ های آخر تقویم عشق حرفی از یک روز بارانی نداشت کاش می شد راه سخت عشق را بی خطر پیمود و قربانی نداشت


************************************************


شبی باران شبی آتش شبی آیینه و سنگم / شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ میجنگم / تو آتش میشوی بر خرمن احساس تنهاییم / تو را با هر نفس می بویم اما باز دلتنگم.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد