:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

:: تنور داغ اس ام اس و سرگرمی ::

جوک و اس ام اس جدید : عاشقانه فلسفی طنز قومی مناسبتی . داستان طنز حکایت .مطالب مفید عکس طنز و هر چه شما را شاد و سرگرم میکند.

اس ام اس عاشقانه

(فرستنده : خدیجه از ماسال)
صداقت تنها امتحانی است که در آن نمی توان تقلب کرد ، پس صادقانه به یادتم .
 
(فرستنده : آزاده کنعانی از خارک)
نفسم ، با من بمان ، آنها که رفتنشان را طاقت آوردم ، تو نبودند !

 
(فرستنده : امیرحسین از همدان)
گر همسفر عشق شدی مرد سفر باش / ورنه ره خود گیر و یکی راه گذر باش / هشدار که یخ تاب تب عشق ندارد / گر بسته ی قالب شده ای فکر دگر باش .
 
(فرستنده : محمدحسین سرداری از زرند)
"من" آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم ، "تو" آنقدر نخواستی که هیچ چیز از "من" را ندیدی !

 
(فرستنده : فریبرز خسروی از لامرد)
به هیچ روزی پس ات نمی دهم ، به هیچ ساعتی ، به هیچ دقیقه ای ، به هیچ ، هیچی ! سخت چسبیده ام تمامت را .
 
(فرستنده : خدیجه از ماسال)
به ستاره ها خواهم گفت تا آن زمان که سحر می دمد بر جاده های شبت بتابد تا مسیر آرزوهایت بی نور نماند .

 
(فرستنده : خدیجه از ماسال)
هر دو چشمان تو دنیای من است / گر نمیبینم تو را یادت نگهدار من است .
 
(فرستنده : الف الف از قم)
خیلی وقته که منو ندیدی و ندیدمت / با خودت فکر نکنی که از دلم بریدمت .

 
(فرستنده : آزاده کنعانی از خارک)
عجیب است دریا ، همین که غرقش میشوی پس میزند تو را ، مثل تو !
 
(فرستنده : احمد معتمدی از قم)
نقش اشکهایم را ، که با آهنگ غمناک تنهایی دلم روی دیوار خانه ی دلتنگیهایم می رقصند ، می کشم ! به امید اینکه روزی با اولین باران پاییزی شسته شوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد